Prace administracyjno-biurowe (w języku angielskim) / OSH in an Office Environment
30,00zł
30,00zł
Instrukcja BHP dotycząca prac administracyjno-biurowych ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa oraz minimalizację ryzyka wypadków i zagrożeń zdrowotnych w miejscu pracy. Obejmuje ona szereg zasad i procedur mających na celu ochronę pracowników pracujących w biurach. Instrukcja napisana w języku angielskim ma na celu zapewnienie, że wszyscy pracownicy, niezależnie od narodowości, mogą zrozumieć i przestrzegać procedur bezpieczeństwa.
Pracodawca ma obowiązek wyposażyć każde stanowisko pracy w instrukcje bhp i ppoż. (art. 2374 k.p. oraz rozporządzenie MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bhp).
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcje stanowiskowe zostały starannie opracowane przez inspektorów z Państwowej Inspekcji Pracy oraz specjalistów w dziedzinie bhp i ppoż.
Kontrola wyposażenia stanowisk w wymagane instrukcje przez Państwową Inspekcję Pracy ma charakter obligatoryjny, a brak tych dokumentów może skutkować nałożeniem kary pieniężnej. Instrukcje te powinny być umieszczone w widocznym miejscu przy maszynach i urządzeniach, aby były łatwo dostępne i czytelne dla pracowników. Każdy pracownik powinien się z nimi zapoznać, a potwierdzenie tego faktu przechowywane w jego aktach osobowych.
Parametry techniczne:
Zdjęcie | Produkt | Model | Ilość | Koszyk |
![]() |
Zaświadczenie o zapoznaniu się z treścią instrukcji stanowiskowej (20 szt.) | BZ-20 | Do koszyka |